Blog

18 اکتبر, 20

دامنه شمول ضمانتنامه صندوق های پژوهش و فناوری

به نقل از دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری اعلام گردید: دامنه شمول ضمانتنامه صندوق های پژوهش و فناوری به تایید رییس محترم امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه رسید.

دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری اعلام کرد با توجه به وجود ابهاماتی در “دستورالعمل اجرایی بند«خ» ماده «۴» آیین نامه تضمین معاملات دولتی” که موجب عدم قبول ضمانتنامه صندوق های پژوهش و فناوری توسط برخی از کارفرمایان می گردد، این دبیرخانه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف رفع ابهامات و استفاده بهتر از ظرفیت ایجاد شده در دستورالعمل مذکور، اصلاح آیین نامه تضامین دولتی و دستورالعمل فوق الذکر را در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا مکاتبات و جلسات متعددی با بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شده که طی این مذاکرات، دامنه شمول ضمانتنامه صندوق های پژوهش و فناوری به تایید رییس محترم امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه رسید.

 

اخبار

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.