Blog

16 فوریه, 20

بررسی درخواست های تسهیلات شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی با حضور کارشناسان صندوق

روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۸ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر، جلسه بررسی درخواست های تسهیلات شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی با حضور کارشناسان صندوق آقایان مهندس دزیانی و مهندس اشرفی، در محل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی برگزار گردید.

هدف برگزاری این جلسه بررسی طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان واقع در استان خراسان جنوبی جهت ارائه تسهیلات مالی بود. به تعداد ۲۰ شرکت دانش بنیان طرح‌های خود را به صورت دقیق ارائه دادند اما اغلب آن ها تنها روی محصول خود مانور دادند و متاسفانه براورد دقیقی از میزان تسهیلات درخواستی ارائه ندادند. با بررسی طرح ها حدود ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۰ شرکت، تایید اولیه شد و مقرر شد شرکت هایی که درخواست بالای ۲ میلیارد تومان دارند مستقیما به صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کنند و مابقی در صورت تمایل درخواست رسمی خود را به صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی ارسال کنند. مشکل عمده شرکت ها نداشتن ضامن و یا وثیقه ملکی بود به طوریکه که مهمانان صندوق نوآوری نیز از اینجانب درخواست داشتند که مبلغ حداقلی برای ارائه وثیقه ملکی ۵۰۰ میلیون تومان باشد و درخواست داشتند این مساله در هیات مدیره صندوق خراسان بررسی گردد. لکن به شرکت ها و همچنین مهمانان صندوق نوآوری و شکوفایی گفته شد که تضامین بر اساس مصوبه کارگروه اصلی و همچنین آیین نامه تضامین اخذ خواهد گردید و هرگونه مغایرت باید به صورت موردی در هیات مدیره مطرح گردد و هر شرکتی که در اینجا تایید اولیه می شود به منزله پرداخت تسهیلات نیست و بایستی وثائق مورد نیاز صندوق را تامین نمایند.

اخبار

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.