Blog

6 ژانویه, 20

وبینار پرسش و پاسخ پیرامون تسهیلات سربازی ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور

وبینار پرسش و پاسخ پیرامون تسهیلات سربازی ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور در تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۸ به همت مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این وبینار شرایط شرکت های مشمول و چگونگی انجام این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطابق با طرح سرباز فناور، شرکت های دانش بنیان در قالب دو حالت مخلف می توانند اقدام به جذب نیروهای سرباز کنند.

اعلام پروژه جایگزین خدمت در شرکت دانش بنیان (طرح سرباز فناور بند ۱-۵)

سربازی در قالب امریه در شرکت های دانش بنیان (طرح سرباز فناور بند ۳-۵)

در حالت پروژه جایگزین خدمت لازم است که شخص موردنظر در آن شرکت بیمه شده باشد و پروژه ای در آن شرکت تعریف شده باشد. در حالت سربازی در قالب امریه لازم است که

شخص موردنظر در آن شرکت بیمه شده باشد و به صورت تمام وقت با تایید و نظارت معاونت علمی و فناوری در شرکت دانش بنیان حضور داشته باشد. لازم به ذکر است که داشتن حداقل ۳ ماه بیمه در شرکت مورد نظر برای هر دو حالت الزامی است.

این طرح از دوجنبه دارای منفعت می باشد. اول اینکه جذب افراد تحصیلکرده به توسعه شرکت دانش بنیان کمک شایانی می نماید، دوم اینکه فرد جذب شده می تواند با تجارب کسب شده در دوران خدمت سربازی به فعالیت خود در آن شرکت ادامه دهد.

برای جذب نیروی امریه، شرکت دانش بنیان بایستی حداقل ۶۰ امتیاز کسب کند. برای مشاهده جدول امتیازات و اطلاعات بیشتر به سایت bizservices.ir مراجعه نمایید.

اخبار

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.