Blog

25 جولای, 19

برگزاری جلسه معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری در محل مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: این صندوق آمادگی دارد از طرحهای فناورانه شرکت های مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی پیرو برنامه معرفی صندوق، جلسه ای در این خصوص در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ در محل مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار برگزار گردید. در این جلسه دکتر حمیده رضوی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی و مهندس مهرداد اشرفی کارشناس ارزیابی و نظارت صندوق ابتدا به معرفی کلی صندوق و سهامداران پرداخته و در ادامه خدمات صندوق در حوزه های تسهیلات، ضمانتنامه، مشارکت و VC را تشریح نمودند.

در ادامه جلسه که با استقبال شرکت های مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری مواجه شده بود، این شرکت ها به بیان طرح های فناورانه خود پرداختند که بعد از توضیحات نمایندگان صندوق، شرکت های مذکور درخواست های تسهیلات خود را که مجموع آن به ۱۲٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال رسید، جهت ارزیابی ارایه نمودند.

در پایان جلسه، دکتر رضوی اظهار امیدواری کردند که این جلسه سرآغاز همکاری های بیشتر با مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری باشد.

اخبار

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.