Blog

25 می, 19

اعطای یارانه سود تسهیلات از طریق صندوق های پژوهش و فناوری منتخب

به منظور دستیابی به اهداف صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان و خلاق به شرکت های فعال در این حوزه یارانه سود تسهیلات اعطا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای چارچوب سیاست‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این یارانه از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری منتخب پرداخت شده و به تسهیلات دریافتی با موضوع صادرات و انتقال فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق،  از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی تعلق می‌گیرد.

“یارانه سود تسهیلات” مبلغی است (تا سقف ۶۰ میلیون تومان) که در صورت دریافت تسهیلات صادراتی یا انتقال فناوری از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی و رعایت شرایط مندرج در مصوبه یارانه تسهیلات، شرکت مشمول استفاده از آن یارانه خواهد شد.

شرکت های برتر صادراتی تا سقف ۶۱۱میلیون ریال و تنها برای قراردادهای انتقال فناوری و شرکت های توانمند صادراتی تا سقف ۶۱۱میلیون ریال وشرکت های دارای پتانسیل تا سقف ۴۱۱میلیون ریال امکان استفاده از مبلغ یارانه سود تسهیلات را دارند .

بدین منظور متقاضیان (شرکت های خلاق صادراتی) پس از مطالعه و احراز شرایط دستورالعمل اعطای سود تسهیلات می توانند درخواست خود را از طریق پرونده کاربری خود در سامانه bizservices.ir ارسال کنند .

رشد صادرات، اولین محموله صادراتی، حضور در کشور جدید، صادرات محصول جدید،ایجاد زیرساخت در کشور خارجی(دفتر کار، انبار، واحد تولیدی)،انعقاد قرارداد انجام پروژه در کشور خارجی،کسب رتبه های ملی، استانی و بخشی در حوزه صادرات ،انتقال فناوری و سایر موارد به تشخیص مرکز از جمله محورهای اصلی معیارهای محاسبه اعطای یارانه است .

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آیین نامه اعطای یارانه سود تسهیلات، اینجا را کلیک کنند یا به ادرس اینترنتی bizservices.ir مراجعه کرده و از منوی خدمات، زیرمنوی دانش بنیان صادراتی، قسمت یارانه سود تسهیلات را انتخاب نمایند.

دانلود دستورالعمل اعطای یارانه سود تسهیلات 

 

 

 

اخبار

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.